Followers

Wednesday 21 November 2012

RABUN

ASSALAMUALAIKUM :)

Here come the story. Ekceli aku start pkai spec ni time aku form3. Ingat lagi time tu dlam kls Science, biasalah kls Science kan kenelah duk dlam lab. Then ari tu dsbabkan aku ni plajar yang cemerlang aku pun duk la blakang (perasan perasan). Pastu aku dapati yang tahap penglihatan aku semakin kabur dan balik je skolah aku terus ckp ngan mak aku nak pkai spec, then mak aku ckp aku ni sengaje je nak bergaya -___- what the ??? alahai omak den ni ghabun dah ni bkan nak bergaya omak eh!

Then aku pun terus sesi pujuk memujuk dan akhir sekali mak aku mengalah! *jyeahhhhhh.  Weekend tu aku satu family decide nak g buat spec utk aku. HEHE joget joget.  Masuk je dlm tu apek tu trus check mata aku pkai alat ape aku pun tak tau..haha Almaklumlah tak pandai :( Lpas abes check apek tu kta dah teruk dah ni rabun ni kene buat lagi detail check. masuklah aku dalam bilik misteri g blaja A B C.

apek tu suh bace mcm dlam table kat atas ni..aiyoyooooo berpinar mata nak tgk huruf kecik kecik tuuuu
Skang ni dah hampir 6 tahun aku pkai spec.  Aku harap spe2 yg tak rabun tu jagalah mata tu baik baik jgn jd mcm aku. Bagi aku pkai spec tu satu seksaan sbb mcm ad beban kt mata ni. So, jgn lah sengaja rosakkan mata semata mata nak bergaya je.

TILL THEN HAPPY READING YOU GUYS OHSEM

No comments:

Post a Comment