Followers

Sunday 9 December 2012

kecewa

ASSALAMUALAIKUM :)


Mungkin orang merasakan yang aku terlalu emotional sampai memikirkan perkara perkara yang tak sepatutnya aku pikirkan.  Well like I said there is no one in this world can understand me.  Biasanya bila aku ada sesuatu yang nak dikongsikan tak kiralah sama ada perkara baik atau tak aku akan cari seseorang utk berkongsi segala cerita. But there is a person who can't understand me! Bila aku ada berita gembira dorang akan cuba menjatuhkan aku dan buat aku rasa yang aku memang tak layak dapat apa sebegitu. Penilaian dorang terhadap aku membuatkan aku terpikir salahkah aku merasa sedikit kejayaan? tak layakkah aku mendapat pengiktirafan sebegitu? apa salah aku? memang nak berjaya kita tak boleh nak pikir kata kata orang tapi bila dah selalu dapat penilaian sebegitu aku terus berhenti utk berusaha mendapatkan kejayaan just nak puaskan hati  semua orang


tapi back to nature lah kalau aku asyik nak puaskan hati sume orang sampai bila aku nak berjaya.  Orang memang tak kan puas mengata sampai kau jatuh dan tak boleh bangun lagi pun orang tetap akan mengata. From today onward aku berjanji pada diri aku yang aku akan sentiasa berfikiran positif dan sentiasa maju kedepan untuk masa depan yang aku inginkan. Jyeahhhh :)

  

TILL THEN HAPPY READING YOU GUYS OHSEM

No comments:

Post a Comment